miércoles, 20 de abril de 2011

Libro Antiguo [Documento VI]

Un libro con una portada que parece ser muy antigua. Adentro, las hojas son amarillas y secas. Incluso el olor del libro hace notar su antigüedad.

El libro consta de unos diez capítulos, al parecer. Éstos no tienen un título. El primero de ellos, ya denota un lenguaje que no terminas de comprender:
Voi începe să vorbesc despre cele mai recente experimentul meu. Este mai important dintre toate, până acum. 
Recunoaşte boala în incidentului în cauză. Acest lucru doare. Cu toate acestea,ameninţarea este reală. Am văzut "mănâncă sufletele"  condamnă, eu şi fraţii mei.Nu permite o creatură a umbra profunde, ne manipuleze la vor. Sunt sigur fac, şi, deşicuvintele mele pot părea eretice, există adevăr în ceea ce spun. Dacă sunteţi de lectură, nu fi orb şi sunt de acord  copiii au dreptul de dragon. Experimentul meu valivra vicisitudine de ghearele de un alt avion, şi vor profita de forţă pe care mult timp în urmă  Tzimisce au câştigat prin forţă.


Cu această premisă, voi incepe proiectul pe care am acum. Sper  această cercetareeste roditor, fie acum, fie în timp util. Această scădere carte în mâinile de precizie.
Más adelante, en los siguientes capítulos puedes encontrar no sólo texto, sino algunas imágenes de figuras que desconoces. Formas muy extrañas, casi surrealistas. A veces encuentras dibujos de formas humanoides, en los cuales se apuntan algunos sectores del cuerpo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario